نرم افزار مخفی کردن اطلاعات Folder Protect 2.0.0

درباره سایت



    به وبلاگ من خوش آمدید

عضویت سریع



نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

ورود اعضاي سایت



نام کاربری
رمز عبور

امار سایت



  • افراد آنلاین : 1
  • بازديدهای امروز : 2
  • بازديدهای ديروز : 13
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • بازديدهای این هفته : 2
  • بازدید این ماه : 1234
  • بازدید سال : 10500
  • كل بازديدها : 161871
  • 3.144.230.82
  • كل کاربران : 7
  • كل مطالب : 233
  • كل نظرات : 1
  • امروز :

نظر سنجی



    نظرتان درمورد سایت ما چیست؟

تازه های سایت



پربازدیدترین ها



اسکریپتهای اختصاصی



    1

نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت. تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود. Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Folder Protect 2.0.0 نرم افزار مخفی کردن اطلاعات Folder Protect 2.0.0




ادامه مطلب نظر ()
2460
تاریخ : شنبه 3 آبان 1393 زمان : 11:0

نرم افزاری با کاربری آسان برای تامین امنیت کامپیوتر و ابزارهای خصوصی شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از بهترین و ساده ترین روش های ممکن برای محافظت PC شما در برابر تغییرات مشکوک , هکرها و همچنین بدافزارهای موجود در شبکه استفاده می کند. به وسیله Shadow Defender v1.1 می توانید سیستم خود را به صورت محیط مجازی و پنهان بارگذاری کنید (تقریبا همان تعریف Safe Mode ولی با روش دیگر و به صورت امن) که این حالت Shadow Mode نامیده می شود تمام حملات و اجرای بد افزارها در محیط مجازی صورت می گیرد که واقعا اتفاق نمی افتند , فقط کافیست که بعد از وقوع حمله و هک شدن سیستم خود را Restart کنید تا همه چیز به حالت اول برگردد در عین حال تمام فایل ها و پوشه های (Folder) شما به صورت واقعی ذخیره می شوند.

 

Shadow Defender 1.4.0.553 Final نرم افزار بالا بردن امنیت سیستم Shadow Defender 1.4.0.553 Final




ادامه مطلب نظر ()
709
تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 زمان : 21:13

مخفف Network Mapper میباشد و یک نرم افزار کاربردی برای جستجوی شبکه یا ممیزی امنیتی شبکه به شمار میاید. این نرم‌افزار توانایی دارد سیستم عامل (و نسخه‌های OS) سرویس دهنده‌ها و یا اعضا شبکه که در حال اجرا هستند را به همراه نوع packet filter‌ها و دیوار آتش‌های مورد استفاده قرار گرفته شناسایی کند.بسیاری از مدیران شبکه و سیستم هم این نرم افزار را برای انجام وظایفی مانند صورت برداری از شبکه، مدیریت برنامه‌های به روز رسانی خدمات، و نظارت بر به روز شدن خدمات و میزبان‌های شبکه مفید می‌دانند.Nmap یک نرم افزار رایگان است که به همراه کدهای آن تحت واژه GNU GPL در دسترس می باشد.

 

Nmap 6.47 Final نرم افزار ارزیابی امنیت شبکه Nmap 6.47 Final




ادامه مطلب نظر ()
997
تاریخ : دو شنبه 14 مهر 1393 زمان : 9:13

همه ما کم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتر بوده است. اما بعضی از ویروس‌ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل‌های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد. Norton Bootable Recovery Tool امکان اسکن کردن و از بردن ویروس‌ها از طریق بوت را داراست و به پشتوانه قدرت نرم افزارهای نورتون این کار را انجام می‌دهد و در صورتی که تغییراتی هم داده شود که موجب خراب شدن ویندوز گردد، امکان بازگشت و Undo کردن فایل‌های تغییر یافته ممکن است.

 

Norton Bootable Recovery Tool 2014 02 15 نرم افزار از بین بردن ویروس ها در حالت بوت Norton Bootable Recovery Tool 2014 02 15




ادامه مطلب نظر ()
1189
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:0

s نسخه رایگان نرم افزار آنتی ویروس شناخته شده ومحبوبی می باشد که با قابلیت استفاده بدون مسئولیت برای کاربران خانگی تا مدت نصب برنامه برروی سیستم همانند یک دژ مستحکم از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای روزافزون مانند ویروسها، تروجانها، روت کیتها، کرم های رایانه ای، نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها و غیر بصورت عالی محافظت به عمل می آورد. امکان بروزرسانی سریع دیتابیس نرم افزار آنتی ویروس بصورت Life Time درکنار ارائه سطح محافظتی بالا شناسایی تهدیدهای مختلف که استفاده میلیونها کاربردر سرتاسر جهان از این نرم افزار برای محافظت از رایانه های خود گواهی بر قدرت و قابلیت اطمینان این برنامه می باشد، از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. AVG Anti-Virus قابلیت استفاده بسیار ساده و محیط کاربری طراحی شده بصورت ساده و قابل یادگیری آسانی دارد، و مهم تر از همه سرعت سیستم شما را به هیچ عنوان کاهش نمی دهد ونیازمندی های سیستمی بسیار کمی نیز برای نصب برنامه مورد نیاز می باشد. توجه داشته باشید که این نسخه از آنتی ویروس، تنها برای استفاده فردی خانگی و غیر تجاری رایگان می باشد، بگونه ای که استفاده از آن برای سازمانها و مصارف تجاری اکیدا ممنوع می باشد. نسخه حرفه ای نرم افزار نیز دارای قابلیتهای حفاظتی و فایروال بیشتری علاوه بر ظرفیتهای نسخه رایگان می باشد.

 

AVG%20Antivirus%20Pro%202014%2014.0%20Build%204744 نرم افزار امنیت کامل AVG Anti Virus Pro 2014 14.0 Build 4744

 




ادامه مطلب نظر ()
976
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 11:0

یکی از مشهورترین برنامه های مبارزه کننده با برنامه های هک و تروجان ها می باشد. این نرم افزار با قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند به راحتی تروجان ها و یا برنامه های مشابه موجود بر روی سیستم را پاکسازی نماید. این نرم افزار همچنین قابلیت شناسایی ویروس ها را نیز دارا می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حال حاضر برای نابودی برنامه های جاسوسی می باشد. این نرم افزار با نظارت بر سیستم و فایل ها در قسمت های مختلف سیستم را در مقابل تروجان ها و برنامه های مشابه و ویروس ها حفاظت می کند. این نرم افزار محصولی از Mischel Internet Security می باشد.

 

TrojanHunter 5.6 Build 1006 نرم افزار جلوگیری از نفوذ تروجان ها TrojanHunter 5.6 Build 1006

 




ادامه مطلب نظر ()
917
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 زمان : 10:59

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین نظرات



    حسین - تو چیکار کردی بازدیدت اینفدر شده - 1393/6/21

خبرنامه






دانلود اهنگ جدید